Z myślą o bezpieczeństwie i komforcie naszych Klientów uruchomiliśmy rezerwację mieszkań przez internet. Jest prosta, szybka i pewna. I co ważne – można ją wykonać w każdej chwili bez wychodzenia z domu.
Od teraz można rezerwować u nas mieszkania także wtedy, gdy biuro jest nieczynne, 24/7, w weekendy oraz święta. Poniżej przedstawiamy najważniejsze kwestie dotyczące rezerwacji on-line. Cały proces oraz szczegółowe informacje opisane zostały w regulaminie dostępnym poniżej. Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania zachęcamy do kontaktu z naszym biurem pod numerem tel: 730 608 312.
W jakich inwestycjach mogę zarezerwować mieszkanie on-line?
Rezerwacje on-line aktualnie dostępne są na stronach naszych dwóch inwestycji: Osiedla Panorama Lublin oraz Osiedla 4 Pory Roku w Świdniku. Planujemy także uruchomić taką opcję na stronie Osiedla Maki w Kraśniku.
Czy rezerwacja on-line wiąże się z dodatkowymi opłatami?
Nie, rezerwacja ta nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami, jednakże przy procesie rezerwacji należy wykonać przelew w wysokości 1000 zł. Kwota ta w całości jest wliczana na poczet zakupu mieszkania.
Jak wygląda proces rezerwacji?
Aby dokonać rezerwacji należy:
- przejść do tabeli mieszkań (tabela mieszkań jest dostępna w każdej inwestycji w zakładce SZUKAJ MIESZKANIA);
- wcisnąć przycisk <Zarezerwuj> przy wybranym mieszkaniu;
- wypełnić krótki formularz, zaznaczyć obowiązkowe zgody związane z przetwarzaniem danych, potwierdzić pełnoletniość, a następnie wcisnąć przycisk <POTWIERDZAM REZERWACJĘ>;
- odebrać wiadomość e-mail, która przyjdzie na adres podany w formularzu;
- sprawdzić poprawność informacji, a następnie wcisnąć przycisk <POTWIERDZAM REZERWACJĘ I PRZECHODZĘ DO PŁATNOŚCI>;
- wybrać metodę płatności (BLIK, przelew on-line lub przelew tradycyjny), następnie dokonać przelew w wysokości 1000 zł zgodnie z wybraną metodą.
Dokonałem/am rezerwacji wybranego mieszkania. Co teraz?
Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie (co w szybkich przelewach oraz w płatnościach poprzez BLIK następuje automatycznie, dlatego zalecamy te metody płatności), wybrane mieszkanie zmieni status na stronie na zarezerwowane i będzie niedostępne do rezerwacji dla innych osób. Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe, prawdopodobnie jeszcze tego samego lub następnego roboczego dnia. Ustalimy całość kosztów związanych z zakupem mieszkania oraz termin umowy rezerwacyjnej lub deweloperskiej. Jeżeli pojawią się pytania, odpowiemy na nie.
A co z komórką lokatorską i miejscem parkingowym?
Jeżeli zakup wybranego mieszkania wiąże się koniecznością zakupu także komórki lokatorskiej czy miejsca parkingowego, poinformujemy Cię o tym podczas pierwszej rozmowy, przedstawimy też koszty ich zakupu. Jeżeli warunki nie będą Ci odpowiadały, możesz zrezygnować z rezerwacji, a my zwrócimy Ci pełną opłatę rezerwacyjną na Twoje konto.
Przez jaki czas moje mieszkanie będzie dla mnie zarezerwowane?
Rezerwacja dokonywana jest na 10 dni. To czas który pozwoli na wybranie miejsca parkingowego, zapoznanie się dokumentacją inwestycji czy sprawdzenie zdolności kredytowej. Jeżeli do tego terminu nie dojdzie do zawarcia umowy rezerwacyjnej lub deweloperskiej, rezerwacja wygasa, a my zwracamy Ci pieniądze. Aby otrzymać zwrot opłaty należy wysłać do nas wiadomość e-mail z adresu podanego w formularzu rezerwacyjnym, w treści którego osoba rezerwująca oświadczy, że rezygnuje z rezerwacji i poda numer konta, na który mamy przesłać pieniądze.